Lecția de azi:”Observă legăturile!”

„Ori de câte ori te trezești dimineața, gândește-te la privilegiul de a fi în viață, de a putea gândi, iubi și de a te putea bucura.” — Marcus Aurelius

De multe ori trebuie să privești cu atenție în jurul tău și să faci legături între ceea ce ți se întâmplă-parcă Universul îți trimite semne, ești oare acolo să le vezi?!

Ce legătură ar putea fi între Facebook, istorie și un fost director de la CNLB?! Niciuna, așa este? Și totuși! Citatul de la început este luat dintr-o postare de la „cuvinte celebre.ro” și s-a potrivit „al dracului de bine” cu o discuție pe care am avut-o în curtea liceului cu domnul profesor Ionel Cârcoană. Dumnealui mă îndemna să fiu optimistă, să mă gândesc în fiecare dimineață că mi s-a mai dat o zi, hai să o trăiesc și să mă bucur.

Și m-am bucurat la o cafea cu o colegă dragă, făcând fotografii cu elevii, văzând că se bucură că mă văd, că mă salută, că îmi zâmbesc. Ei, da mi s-a cerut și un „selfie” cu un elev care, de obicei, era nemulțumit și căruia i se părea că tot am ceva cu el. Da, George, despre tine este vorba!

Legături…Ce rețea complicată este între oameni, cum se țes, se rup, se cârpesc, se uzează, se împrospătează această dantelă imaginară! Fiecare este un nod de la care pleacă mii de firișoare invizibile. Cred că ne-am sufoca dacă le-am vedea!

A, da, să nu uit de o întâlnire scurtă cu un alt fost elev, acum student la filosofie! De ce te-ai dus acolo? Să aflu despre suflet, despre ființă…Vă dați seama ce minune:mai există tineri preocupați de așa ceva! E ca o gură de aer proaspăt, mi-a luminat ziua. Doamne, și era așa de frumos, parcă plutea pe deasupra mizeriei cotidiene. Luminează-i, Doamne, drumurile!p1660313.jpg

2 comentarii

Lasă un răspuns

