Chec 250 ml

Denumirea am pus-o pentru ca am folosit o cana de 250 ml pentru a măsura. Am folosit 2 tăvi de cozonac antiaderente (30 cm/12 cm). Am vrut sa se coacă mai repede și să nu aibă felii prea groase.

Ingrediente:

1 cană de iaurt natur

1 cană de zahăr

3 ouă

1/2 cană de ulei

3 căni de făină

1 praf de copt(10g)

sare

mirodenii(am pus coaja de portocală)

2 lingurițe de cacao(opțional)

Am amestecat cu telul în următoarea ordine: zahăr, sare, iaurt, ouă pe rând, coaja rasă de portocale, ulei, făină amestecată cu praful de copt. Am amestecat bine și se coace în tava unsă cu unt sau ulei. la 180 de grade( în cuptor preîncălzit )cam 35 de minute. Am copt în cuptor electric, am pus 200 de grade la început, apoi am redus la 180. Nu am de mult timp cuptorul și voiam să încerc.

In acest chec am pus și 2 lingurițe de cacao într-o parte din aluat. in aluatul galben am păstrat 1 lingură de făină, iar în celălalt am pus cacaua cernută. Am procedat așa ca să aibă cam aceeași densitate.

Il puteți face și în tavă rotundă. E ușor și aerat.

E un chec super ușor și bun. Puteți să-i faceți și glazură de cacao dacă doriți, puteți pune câteva nuci sau stafide, după imaginație!P1720167 P1720169

Lasă un răspuns

