Scoaterea bulbilor

Gradina visata

Miercuri dupa-amiaza venisem de la serviciu chitita sa scot cat mai multi bulbi de lalele. Am apucat de am scos un soi, adica vreo 50, cand a inceput ploaia. Acuma, nu stiam ce sa fac, sa ma necajesc ca ploaia mi-a stricat planurile, sau sa ma bucur ca in sfarsit mai ploua. Pana la urma m-am bucurat, pentru ca in unele locuri pamantul era atat de uscat si de crapat incat iti bagai picioru-n el. La propriu.

Intr-unul din primele articole de pe blog, scriam , foarte pe scut despre cum se inmultesc lalelele si in general plantele cu bulbi. Foarte simplu: cand florile s-au trecut, se taie tija florala, lasand frunzele. Aceasta operatie se face pentru a ajuta bulbul sa se hraneasca in perioada de repaus. Daca am lasa floarea, aceasta s-ar usca si ar avea tendinta sa formeze seminte, in detrimentul bulbului, care s-ar micsora astfel, pana ar…

Vezi articol original 299 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

