Mic ghid de spalat rufe

Luxul Simplitatii

Am mai scris despre asta aici si nu stiu, serios! de ce s-o latit asa pozele.
Ieri am citit un articol despre cum sa renuntam la a calca rufele, pe greenme.it, articol ce intre timp l-au scos sau mutat, oricum nu il mai gasesc insa il tin minte.
In rezumat, cam astea sunt aspectele metodei pe care o folosesc, n-am inventat-o eu ci m-am inspirat de pe unde am putut: google, babele de la noi din sat (hihi) si – mai ales! – bunul meu simt.

– primul aspect, prima „regula” ar fi aceea de a nu „indesa” rufele nici in cosul de rufe nici in masina de spalat. Poate ca v-a spus candva cel ce v-a instalat masina ca puteti s-o umpleti pana plange sau v-a recomandat cantitatea de detergent. Stergeti-va informatiile astea din cap! Instalatorul ala n-a spalat in viata lui o masina de haine, el stie doar…

Vezi articol original 1.206 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

