Jurnal de grădinar amator


Se uită soarele înapoi…asta însemna că va fi ziua următoare senin. Ei, cam așa e și acum.
Sunt fascinată de nori de când mă știu. Frumusețea lor trecătoare, ca orice este frumos, te îndeamnă să visezi sau să vezi asemănări cu obiecte reale.
Ce are asta de-a face cu grădinăritul?! Păi, are, că așa vreau eu să mă relaxez acum!
Programul de azi: început ziua la 5 cu smulsul unor flori de piatră și sădit la poartă, udat.Nori pe cer,. cam vineți. Întrebare existențială: să spăl au ba?! Mai aștept; între timp pot pune de cafea.
Oare s-a luat apa de pe roșii să pot lua plasa de protecție? Dar de pe vişin? Nu cred, că graurii ăia nu se aud. Dar cântă de mama focului o pasăre. E amatoare și ea că termină cu un scârțâit jenant de-a dreptul! Uite-o acum în vişin. Nu o pozez că scriu.
Bun! Iau plasa, culeg vișine, le scot sâmburii, topesc zahăr…V-aţi prins? Nu cred. Fac vin de vişine pentru prima oară! Internetu’ să trăiască…retete cât să nu mai ştii pe care s-o aplici. Plus explicații aiurea…mă enervez și fac în felul meu, nu degeaba sunt o chimistă ratată!Vom vedea ce va ieşi!
Rezumat: bat pari, pun plasă la castraveți(tot premieră)-rezultatul e ceva cubist! Ca să nu mai vorbesc de labirintul creat pentru ardeii capia și vecinii lor! Mă gândeam că forma ar fi bună pentru o problemă încuietoare la examene!
Toate astea, plus altele mi-au ocupat timpul pâna la ora 18 când picioarele mele au protestat vehement.Sunt ruptă! Gata, merg și mănânc salata de ton cu roșii pe care am pus la frigider că nu am mai avut chef de ea la amiază. Răsfăț: o felie divină de lubeniță!
Hai să dau o tură prin RFG…știti voi ce este: refugiu’ în fundul grădinii. Nu pot sta în loc și mă apuc de buruieni! Oare sunt normală?!
Gata, am pozat nori după alte două ore! Dat cu spirt sanitar pe julituri…din vişin etc
Și pierd vremea pe FB! Vai, da’ greu se scrie cu diacritice!
O seară faină! Trec la lectură!

Lasă un răspuns

