Jurnal de grădinar…cețos

Aseară, pe la ora 22, era un cer negru înspăimântător. Va ploua, sigur, după cum mă anunțase dragul de FB…că deja plouă la Miercurea să-mi iau umbrela…numai că atunci era senin! Ăștia de la FB l-au angajat pe Nostradamus! Plouă după câteva ore. După uvertura cu vânt și efecte sonore, vin niște picături.De astea am mai văzut noi și nu s-o spăriat gându’, cum ar zice cronicarul.
Deodată vine o răpăială de am crezut că e grindină. Incep să umplu gălețile cu apă de ploaie…apare soțul și mă întreabă nevinovat: „Ai chemat pompierii?”
Ploaia n-a ținut mult, dar a fost bună. Plantele par mulțumite ca niște domnişoare la primul lor bal, ionii negativi au primenit aerul, oamenii au dormit mai bine și avantajul meu e că am scăpat de udat! Vedeți că am fost altruistă, m-am pomenit ultima!
Dorm până la 4, ascult concertele păsăreşti, mă uit pe net, scurg castraveții murați să fie gata de opărit…
Se face 6 și mă plimb prin grădină, fain! Imi vine un gând mișto: ia să plantez eu niște flori de piatră la vecina de vizavi(da, așa se scrie corect româneşte!). Zis și făcut. Plantez florile,când mă ridic…se lăsase ceața, așa rapid!
Acum sunt curioasă când îşi va da seama că are flori…

Lasă un răspuns

