Jurnal de grădinar ostenit


Da, da, scuze se găsesc mereu…
După oboseala de ieri speram să dorm buștean…dar socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg! Mă trezesc la un moment dat și privesc bolta cu stele-carul mare nu era unde trebuia pentru ora 4- la cât mă trezesc de obicei…Hm, o fi avut pană la roata norocului și a rămas de căruță… Neam, ceasul arăta ora două! Uf, ce să fac, dau drumul la radio, ascult emisiunea despre ziua SUA plus altele…Trec pe România Cultural, aici se cânta imnul)deci ora 3). Și mai aud o dată imnul la România Actualități… No, mă puteam ridica muncitorește la lucru, dar eram tot obosită. Așa că am lenevit/ ațipit până la 7.
N-am făcut mare brânză azi: am scos niște ceapă, am mai cules o găletuță de vişine, am smuls niște buruieni(aici e poveste fără sfârșit…)
Și am făcut troc: am dus unei vecine lubeniță și am primit ouă.Rezultă păpăradă cu salată de castraveți, rezultă rană la arătător, deci vă rog să apreciați efortul cu care scriu!
Au trecut niște elicoptere spre Sibiu, acum. Sper să nu fie de rău!
A fost fain că am povestit cu vecina, am chiulit vreo două ore înainte de amiază.
Acum apropo de relațiile între vecini, am o problemă cu un câine și niște mâțe din vecini care-mi distrug plantele. Am ales calea mituirii: am sacrificat 4 borcane cu carne în unsoare plasate în grădina vecină, care este nelucrată. Am avut pace vreo săptamană. Incerc varianta tratativelor. Proprietara șeptelului terorist trece pe lângă mine când plantam flori la poartă și, după banalitățile de rigoare, îi prezint necazul meu. Îi spun că patrupedul lătrător vine prin curte, trece pe lângă mine pe neaşteptate și mă sperie+ pagubele etc. Replica ei: No, las’ că nu mușcă… Rămân ” bouche bee „/ mască..Hî?
De ce nu- l legați? Ea: E bun de șobolani, noi avem bucate multe! Eu nu am, zic! De ce nu-l legați?! No, nu putem…
N-are rost…capra vecinului paște liniștită munca altora…Și face pui..
Că așa-i la noi: lipsă de respect pentru drepturile celorlați, nerespectarea legilor…
Gata cu astea! Au venit păsărelele la concertul de seară: rândunele, vrăbii, perechea scârțâitoare…
E fain la țară…Pace!

Lasă un răspuns

