Jurnal de duminică

st1st2st3st4st6st7

Ce minunat este să te trezești după o noapte ploioasă, când toate sunt pline de picăturile dătătoare de viață, totul e proaspăt și înmiresmat!
„Ce bine am dormit!” spune Raluca, zâmbind printre flori.
Urmează o cafea cu lapte, obicei tipic spaniol pentru desayuno(mic dejun), apoi recuperarea amintirilor prin scotocirea dulapurilor:”Uite pantalonii ăștia evazați/ (trapezi se spunea când eram eu prin liceu). Cum am putut umbla cu ei aşa lungi! Mai știi când mi i-a tăiat tata, fiindcă mi se târâiau prin noroi și erau tot rupți?!
Da, știam, eram în vara aceea la ei în Spania, în faza ei glorioasă de rebelă, când punea muzică „de verano”, îmi țiau urechile de aceleași texte simpluțe și fără niciun sens: „Tu eres golosa, golosa y glotona/ Ești pofticioasă și mâncăcioasă”. Mde, pline de poezie și profunzime!
Altă descoperire prin dulap: „Uite pantalonii pe care îi purtam când am cumpărat casa asta, mi-s prea mari…”
„Mi-a dat tata telefon să mă întrebe dacă am pus steagurile…le pun( steagul României și al Spaniei).
Altă amintire…
În târg la Miercurea vede un purceluş care semăna cu unul dintr-un film celebru. Vrea să o cumpere pe Piggy, dar mama nu e de acord…Îl ia pe Victor și merge și o cumpără, punând-o în ghiozdan. Piggy se dovedește foarte isteață: deschidea portița cotețului și dispărea prin vecini…La un moment dat sare în groapa unde era pompa de apă…dar era drăguță, parcă era desenată. Când să plece, o duc la pensiune la măicuța și le spunea că se purta ca un câine,umbla după ea.
Vara următoare, când vin iar în România, Piggy era mare, trebuia tăiată, dar Raluca le spune că ea nu va mânca… O taie, carnea o pun la congelator, ăsta se strică că sare siguranța…Piggy nu mai e mâncată de nimeni!

Clipe minunate alături de cei dragi, să împărtășiți tot ce vă bucură! Este cel mai frumos dar pe care îl puteți face sau primi!

Lasă un răspuns

